התמודדות עם מתחים ולחצים

במדינת ישראל כל אדם צריך ללמוד שיטות התמודדות עם מתחים ולחצים. המצב הכלכלי, הביטחוני, הפוליטי – כולם כאחד מכניסים לנו מתח ודאגות רבות שלא תמיד אנו יודעים כיצד להתמודד איתן. מעבר לתחושות הנפשיות, מתח ולחץ משפיעים גם באופן ישיר על הגוף שלנו וחלק גדול מהמחלות הפיזיות מושפעות מהמצב הנפשי בו אנו נמצאים. על מנת לשמור על בריאותנו חשוב מאוד לטפל בנושא זה. הסדנאות הייחודיות של אהובה ונה והטיפול הפרטני שהיא מתמחה בו יספקו לכם את הכלים להתמודדות.

 

דרכי התמודדות עם מתחים ולחצים

כל אחד מאתנו חווה תקופות לחוצות יותר במהלך חייו, אך רבים מאתנו לא יודעים כיצד להתמודד איתן נכונה. אם אין לכם את הכלים הנכונים, לחץ ומתח יכולים לכלות כל חלקה טובה בחייכם. לכן, כאשר אתם חווים שוב תקופה קשה חשוב שתעזרו במספר שיטות:

  • חשיבה חיובית – למחשבות שלנו יש כוח גדול, הן משפיעות על הרגשות שלנו ומכניסות אותנו למתח נפשי גדול יותר. חשיבה חיובית משחררת, מרגיעה ומאפשרת לנו להסתכל על המצב בראייה נכונה יותר.
  • אכילה בריאה – הקפדה על תזונה נכונה מחזקת את הגוף שלנו ומאפשרת לו להתנהל בצורה תקינה. עודף סוכרים יגביר את הלחץ הנפשי שלנו לעומת מאכלים עתירים באומגה שלוש המאפשרים לגוף שלנו למצוא איזון.
  • ספורט – פעילות גופנית עוזרת לגוף שלנו לשחרר הורמונים אשר מפחיתים את המתח ומעלים את רמת האושר ותחושת הסיפוק שהגוף חווה.
  • טיפול – פעמים רבות אין לנו את היכולת לעזור לעצמנו כיוון שנקודת המבט שלנו מאוד צרה ומוגבלת. טיפול נכון של בעל מקצוע מנוסה יכולה לעזור לנו למצוא את האיזון הנפשי המבוקש.

 

עזרה מקצועית להתמודדות עם מתחים ולחצים

לחץ ומתח משפיעים רבות על מהלך חיינו. הם מצרים את צעדנו ולא מאפשרים לנו לחיות את החיים להם אנו מייחלים, על מנת להצליח לשחרר את עצמנו מתחושות אלו ולהגיע אל מקומות טובים יותר, נדרשת פעמים רבות עזרה חיצונית. אם החלטתם שאתם לא יכולים לבד הרימו טלפון אל אהובה ונה, מאמנת ומנחת סדנאות אשר תוכל לעזור לכם לצאת ממעגל הכאב בו אתם נמצאים – ולקבל את הכלים שיעזרו לכם להתמודד עם קשיים מעין אלו גם בעתיד

שלחו לי הודעה