ההילה שלנו – סדנת חוויה מעצימה ומרתקת

הו'אופונופונו ישראל

מהי ההילה?

הילה זהו שדה אלקטרו מגנטי המקיף אותנו, אפילו מחשבותינו ותודעתנו הם כולם אנרגיה שמתניידת כל הזמן.

לכולנו, חי-צומח-דומם, יש הילה המקיפה אותנו. תהודה, רטט ואנרגיה. לכל אדם יש הילה שונה המאפיינת אותו, היא מורכבת ממחשבות, מהאמונות, מהפרשנויות ומהגישה שלנו לחיים.

ההילה בבסיסה קבועה אך היא משתנה עם הזמן בהתאם למה שאנו עוברים בחיינו, להילה של כל אחד מאיתנו יש גם צבע שונה עם תדרים והשפעה מיוחדת עלינו.

בעבר אבותינו ראו הילות והם הותירו בידינו עדויות רבות לכך, ביהדות מצוין שמשה רבנו ירד מהר סיני; "אורו פניו" מרוב קדושתו גם תרבויות אחרות נהגו לייצר הילה סביב ראשי הקדושים.

כיום רובנו לא רואים הילות כי אנו חיים בתרבות מערבית מלחיצה ומלאת גירויים סביבתיים. מתנהל סביבנו מעין "פקק תנועה אנרגטי" תמידי, תדרי הרדיו – טלוויזיה – מחשב – סמארטפונים – לווין וכו' יוצרים עלינו עומס המקשה עלינו לקלוט מידע באמצעות החושים. החדשות הטובות: אין זה אומר שאין ביכלותינו להעיר את החושים הרדומים ולהתחיל לעשות בהם שימוש מחודש.

למה כדאי ורצוי ללמוד על ההילה שלנו? מה זה ייתן לנו? איך זה מתקשר להצלחה? לבריאות? לתחושת סיפוק בחיים?

להילה יש קשר ישיר למצב בריאותנו, הבריאות הפיזית, הנפשית והמנטאלית. בגופנו יש מרכזי אנרגיה הקרויים צ'אקרות, מרכזי האנרגיה משולים לגלגל הנע סביב צירו בצורה ספיראלית, כל מרכז אנרגיה קשור לתחום אחר בגופנו יש לו השפעה פיזית, מנטאלית, נפשית ורוחנית עלינו.

כל צ'אקרה מחוברת לצבע שונה עם תדרים שונים,וכל צאקרה משויכת לחלקים גופניים רגשיים ולתחומים שונים בחיינו , ככל שנלמד להכיר את מרכזי האנרגיה ולהיות מודעים למאפיינים ולהשפעה שיש להם על חיינו נוכל לצמוח ולשפר מצב רגשי פיזי ומנטאלי.

בסדנה הזו נלמד מהם מרכזי האנרגיה שבגופנו, על אילו תחומים הם משפיעים בחיינו ואיך דרך הטיפול בהם נוכל לשפר מצב בריאותי, למנוע מחלות ולשפר מצב רוח.

אבחון אישי מפת ההילה שלך

אבחון אישי בה כל משתתף מקבל את צבע ההילה שלו הכולל את המאפיינים, העוצמות, החוזקות ומה עליו לתקן, לשפר ועוד.

שלחו לי הודעה