איך מטפלים בהתקף חרדה

איך מטפלים בהתקף חרדה – כיום קיימות שיטות רבות שמשלבות כמה גישות יחד – מה שמאפשר לגשת אל הבעיה מכמה כיוונים. אהובה ונה, מאמנת ומנחה בשיטת ה-NLP, תוכל לעזור לכם להתמודד עם החרדות שלכם על ידי עבודה על המודע וכן על התת מודע, על מנת לפתור את הבעיה החל מן השורש.

אחת השאלות ששואל את עצמו כמעט כל אזרח שני בישראל היא: איך מטפלים בהתקף חרדה? במדינה כמו שלנו התקפי חרדה הם דבר נפוץ. אזרחים רבים חווים התקפים מעין אלו, חלקם בצורה משמעותית יותר וחלקם פחות. לשמחתנו אנו יודעים שקיימות דרכים רבות לטפל בהתקפים אלו וכי אנשים רבים מצליחים לחיות חיים נורמטיביים גם לצד ההתקפים. בסדנאות רבות של אהובה ונה תוכלו לקבל כלים שיעזרו לכם להתמודד עם התופעה.

 

בואו ללמוד איך מטפלים בהתקף חרדה

רובנו חווינו התקף מעין זה לפחות פעם אחת במהלך חיינו, לעיתים אנחנו אפילו לא מודעים לכך שהגוף חווה התקף אבל משהו מרגיש לנו שלא כשגרה. הלב דופק מהר, זיעה קרה מכסה את גופנו, אנו מתחילים לרעוד ולפעמים אף קשה לנו לנשום. נעים מאוד, התקף חרדה. אבל איך מטפלים בזה?

  • טיפול פסיכולוגי – השיטה הנפוצה ביותר עד לפני מספר שנים הייתה טיפול פסיכולוגי קלאסי. זהו טיפול בו המטופל שופך את נבכי ליבו בפני הפסיכולוג על מנת להציף את כל הפחדים, הקשיים והחוויות החוצה. זהו טיפול ארוך טווח ונחשב כפחות יעיל בשנים האחרונות.
  • קואוצ'ינג – אימון אישי עוזר למתאמן לעבור מנקודת ציון אחת בה הוא נמצא אל נקודת ציון אחרת. זהו תהליך מאוד פרקטי וקצר טווח אשר מספק כלים רבים למתאמן שיעזרו לו להתמודד עם החוויות אותן הוא חווה במהלך חייו.
  • NLP בניגוד לאימון, שיטה זאת אינה עוסקת רק באיך אלא גם בלמה. על ידי עבודה תודעתית ניתן לשחרר חסימות ואמונות אשר מגבילות את חיינו ופוגעות באיכותם. שחרור החסימה מאפשר לנו לשחרר את הפחדים, החסמים וההגבלות שלנו.

 

מהי השיטה הטובה ביותר לטיפול בהתקף חרדה

כאשר אנו מתמודדים עם קושי בחיים, בייחוד כאשר מדובר בחרדות, לא ניתן לומר מהי שיטת הטיפול הטובה ביותר כיוון שלכל אדם תתאים גישה שונה. כיום קיימות שיטות רבות שמשלבות כמה גישות יחד – מה שמאפשר לגשת אל הבעיה מכמה כיוונים. אהובה ונה, מאמנת ומנחה בשיטת ה-NLP, תוכל לעזור לכם להתמודד עם החרדות שלכם על ידי עבודה על המודע וכן על התת מודע, על מנת לפתור את הבעיה החל מן השורש.

שלחו לי הודעה