סדנאות התפתחות אישית

סדנאות התפתחות אישית

כל אחד ואחת מאתנו מדמיין את העתיד שלו בצורה שונה. בין אם מדובר במציאת זוגיות מאושרת, מימוש עצמי בתחום הקריירה, שמירה על איזון בתחום הבריאות או שמא מדובר בהיבטים אחרים, חשוב ביותר לבסס לעצמנו את המטרות שיובילו אותנו לכדי הגשמת היעדים.

עם זאת, לעיתים קרובות מדי נדמה כי אנו מתמודדים עם קשיים בדרך להגשמה עצמית, כאשר הסיבות לכך הן רבות ומגוונות. במילים אחרות, וכדי שנוכל להביט קדימה לעבר אופק טוב ומספק יותר, יש לחפש אחר סדנאות התפתחות אישית – ולהשתתף במפגשים השונים. כך, תוכלו לפקוח את העיניים ואת הראש, להתוודע לטכניקות פעולה וחשיבה מתקדמות – וליישם אותן בחייכם האישיים והמקצועיים.

בבואכם לבחור בסדנאות הרלוונטית ביותר לצרכים שלכם, חשוב ביותר לפעול בהתאם למספר נקודות עיקריות. נציין את חלקן כעת:

  • מיהו קהל היעד של הסדנא? בני נוער או מבוגרים?
  • בהתאם לגילאי המשתתפים, כך ניתן יהיה להתאים את התכנים – ולחבר אותם למהות שגרת חייהם.
  • מה כוללים התכנים של הסדנאות? החל מפיתוח גישה חיובית, מודעות כלפי הרגשות ומערכת הערכים האישית, חזון וניסוח היעדים השונים וכן הלאה.

סדנאות התפתחות אישית

סדנאות להתפתחות אישית 

לעיתים קרובות מדי, הרצון להצליח מתמסמס לאור הפחד שמשתלט עלינו. עם זאת, במקום לאפשר לחששות שלנו לשלוט בנו, באורחות חיינו ובסביבתנו – מומלץ ביותר להשתתף באחת הסדנאות אותן מעבירה אהובה ונה. מומחית זו, אשר מחזיקה בתואר שני בתנ"ך ובחינוך, מפגישה בין הרגש והאקדמיה – ומלמדת את המשתתפים לפרוץ את הגבולות שלהם ולרכוש מוטיבציה להמשך דרכם.

סדנת התפתחות אישית

כאשר אתם בוחרים לחפש ולהצטרף אל סדנת התפתחות אישית חשוב קודם שתבררו מהו הנושא שמעסיק אתכם ובו אתם מבקשים לייצר שינוי. קיימות מגוון רחב של סדנאות אשר נוגעות בתחומים רבים, לכל סדנה הייחודיות והקסם שלה וכל סדנה נותנת מענה להתמודדות אחרת בחיים. אהובה ונה, מרצה ומנחת קורסים וסדנאות ליצירת מוטיבציה, מציעה לכם מספר סדנאות התפתחות אישית בתחומים שונים שיוכלו לתת מענה לכל צורך שלכם.

 

איך בוחרים סדנאות התפתחות אישית

החיים שלנו מורכבים מתחומים רבים ושונים ובמהלכם נחווה קשיים בחלקם. ישנם אנשים שיחוו קשיים בזוגיות, קשיים בפרנסה, גידול ילדים, הגשמה עצמית ועוד. פעמים רבות אין בידינו את הכלים לעזור לעצמנו להתגבר על הקשיים הללו ולכן אחד הפתרונות הקיימים הינו הצטרפות אל סדנת התפתחות אישית. אך איך בוחרים סדנה?

  • בירור הרצון – השלב החשוב ביותר הוא להגיע להבנה מדויקת של מהו המקום אליו אתם רוצים להגיע בחייכם, מהו התחום בו אתם מייחלים לייצר שינוי. רק לאחר מכן תוכלו לגשת לבחור סדנה.
  • השקעה כלכלית – החליטו מהו הסכום אותו אתם יכולים ורוצים להשקיע בהתפתחות האישית שלכם. ישנן סדנאות יקרות יותר וישנן פחות, ישנן סדנאות של יום וישנן של שבוע. הגדרת הסכום תעזור לכם לצמצם את טווח האפשרויות.
  • המלצות – תחום ההתפתחות האישית הפך להיות מוכר מאוד בשנים האחרונות, אנשים רבים עברו ועוברים סדנאות מידי יום, חלקם יהיו מרוצים וחלקם פחות. זוהי בדיוק הסיבה לבקשת המלצות, על מנת לדעת היכן ישנו סיכוי למצוא את מה שאתם מחפשים.
  • המנחה או המנטור – חשוב מאוד לפני שבוחרים סדנה לברר מעט על מי שמעביר אותה, לבדוק אם ישנם קטעים קטנים מההרצאה שניתן לשמוע – וזאת על מנת לבדוק אם אתם מתחברים אל המנחה וסגנונו. קשה מאוד לרכוש כלים או ידע מאדם שלא מצאנו נקודת חיבור עימו.

 

השפעתן של סדנאות התפתחות אישית

סדנאות העצמה אישית יכולות לתת לנו בדיוק את הכלים להם אנו זקוקים על מנת להגיע אל היעד שהצבנו לעצמנו. על מנת שזה יקרה חשוב מאוד שנבחר את הסדנה הנכונה. מגוון רחב של סדנאות בתחומים שונים תוכלו למצוא אצל אהובה ונה. השיטה הייחודית שפותחה על ידה תעזור לכם לממש כל שאיפה ורצון שלכם בכל תחום.

שלחו לי הודעה